İçeriğe geç

Çalışan Deneyimini İyileştirmek için Bir Tanıma Kültürü Oluşturmak

İçindekiler:

  • Giriş
  • Çalışan Takdirinin Önemi
  • Tanıma Kültürü Oluşturmanın 9 Yolu
  • Çalışan Takdirinin Başarısız Olma Nedenleri
  • Etkili Bir Çalışan Tanıma Programının 6 Temel Unsuru
  • Etkili Çalışan Takdiri İçin 12 Örnek

Bizler sosyal “yaratıklarız” çünkü sosyal bağlantılar kurma ihtiyacı doğuştan gelir ve DNA’mızda yazılıdır. Kendimizi sosyal varlıklar olarak gördüğümüzde ve daha da önemlisi kabul ettiğimizde başarılı oluruz. İşyerinde, işimizin bir fark yarattığını, sonuçlarımızın önemli olduğunu ve eylemlerimizin okyanusta sadece bir damla olmadığını hissetmek isteriz. İşte tam da bu nedenle, yaptıkları işlerin hiç ya da yeterince takdir edilmemesi durumunda çalışanlarınızın çoğu kesinlikle yeni bir iş arayacaktır.

Yapılan araştırmalarda, çalışanların takdir edilmesine öncelik veren kuruluşlarda çalışanların yeni bir iş arama olasılığı %56 daha düşük olduğu ortaya çıkmıştır çünkü elde tutma oranı çalışanların takdir edilmesiyle doğrudan bağlantılıdır. Ayrıca, çalışanları takdir etmek moralleri yükseltir, üretkenliği ve bağlılığı artırır. Peki çalışan takdiri neden bu kadar önemli?

İlgili dokümanı .pdf dosyası olarak indirmek için aşağıdaki bağlantıya tıklayabilirsiniz.

“Çalışan Deneyimini İyileştirmek için Bir Tanıma Kültürü Oluşturmak” hakkında 13 yorum

  1. Katkınız için çok teşekkürler. Çalışmalarıma yön verecek nitelikte bir veri oldu.

    İyi Çalışmalar
    Gaye GÖNCÜ
    Gıda Mühendisi

  2. İçeriği şimdi okuma fırsatım oldu, gerçekten etkileyici ve özet bilgiler mevcut, katkınız için teşekkür ederim.

    GUHEM
    İnsan Kaynakları Sorumlusu

  3. Harika bir içerik olmuş. Emeklerinize sağlık

    Nurdan GÖRÜK
    İnsan Kaynakları Yöneticisi

  4. Emeğinize sağlık
    İK profesyonellerine katkı sağlayacak, bu alanda kendilerini geliştirmek isteyenlere yol gösterici olacaktır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir