İçeriğe geç

Çalışan Memnuniyet Anketinin Amacı

Çalışan deneyiminde memnuniyet ve bağlılık, bir çalışanın şirketi hakkındaki ilk izlenimini, işverenine ve yöneticilerine olan memnuniyeti, iş ortamının kalitesini ve çalışma koşullarını (fiziksel ve maddi) içerir. Bir şirketin çalışanına sunduğu kaynakları, fırsatları ve koşulları bütüncül bir şekilde ele almak, iyileştirme stratejilerini bir hedefe dönüştürmek, iş başarısını etkileyen en önemli faktörlerden biridir.

Cevap Aradığımız Sorular

Çalışan memnuniyet düzeyi nedir?

Çalışanlar şirketi diğer çalışan adaylarına tavsiye ediyor mu? Ediyorsa hangi alanlarda?

Çalışanların şirketteki mutluluğunu ve verimini artıracağını düşündüğü en önemli faktör nedir?

Çalışanların şirketteki en sevdiği şey nedir?

Şirketin hangi alanlarda iyileşmeye gitmesi gerekiyor? Şirketinizin yol haritası ne olabilir?

Neleri Vadediyoruz?

Uzman kurum psikologları ve ICF lisanslı koçlarla çalışmak

Çalışan Memnuniyeti Anketi’nde ele alınacak boyutları belirlemek

Hem Saha Çalışanları, hem de Ofis Çalışanları için anket sorularının hazırlanması

Çalışan Memnuniyeti Anketlerinin tamamlanması, güvenilirlik, geçerlilik ve faktör analizi

Modern teknoloji & güncel yazılım diline sahip panel tasarımı sayesinde hızlı ve etkin bir hizmet almak

Demografik Sorular

Çevrimiçi anket yapımızı demografik bilgilerle destekleyerek kurumunuzun verilerini detaylı grafikler ile anlamlı, güncel vaka analizlerine dönüştürüyoruz. Yaş, cinsiyet, eğitim durumu, departman, vardiya, pozisyon, kıdem gibi datalara göre cevapları sizlere raporlayabiliyoruz.

Boyutlar

Anket Uygulaması, kurumun stratejik hedeflerini gerçekleştirme kapasitesini geliştirmek için belirlenen boyutların ölçülmesini ve raporlanmasını kapsar.
Memnuniyet Anketi uygulamasında belirlediğimiz ölçüm yapılacak alanlar şunlardır:

Şirketiniz Ne Kazanacak?

İşveren Markasına Olumlu Katkı

Yüksek düzeyde memnuniyet, bağlı ve mutlu çalışanlar, şirketinizin algısına en olumlu katkıyı sağlayan unsurlardır.

Yüksek Verimlilik & Karlılık

Daha az zamanda, daha fazla sonuç odaklı, çalışan memnuniyet düzeyi yüksek, bağlı ve mutlu çalışanlar ile performans kriterlerinde artış gözlemlenecektir.

Müşteri Odaklı Çalışanlar

Memnuniyeti yüksek, bağlı ve mutlu çalışanlar, müşteri odaklı yapıları ile çok daha iyi hizmet vermek için çaba göstereceklerdir

Daha Az Stres

Çalışan Memnuniyeti Anketi çalışmasının katkısıyla şirket ekosisteminde iyi iletişim, ekip uyumu ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi, şirket içi yaşam kalitesinde artış gözlemlenecektir.